وب وان-طراحی سایت

وب وان-طراحی سایت

جدیدترین مطالب و نکات در مورد طراحی سایت و سئو
وب وان-طراحی سایت

وب وان-طراحی سایت

جدیدترین مطالب و نکات در مورد طراحی سایت و سئو

راهکار های طراحی سایت اینترنتی در سال ۲۰۱۸

در هنگام طراحی سایت اینترنتی باید خودتان را جای کاربر قرار داده و در تمامی مراحل کنارش باشید.
اگر می‌خواهید تبادلات وب ‌سایتتان افزایش پیدا کند، باید وب سایت یا برنامه‌ای کاربر‌پسند داشته باشید که بتواند اطلاعات کافی برای تکمیل تراکنش در اختیار کاربر قرار دهد.
اگر به دنبال راهی برای پیشروی از رقبای خود هستید، می‌خواهید اعتبار و اعتماد کسب‌ و کارتان را افزایش دهید، در این‌جا 10 روند برتر طراحی رابط کاربری(UX) در سال ۲۰۱۸ را به شما معرفی می‌کنیم تا هنگام ارتقاء کسب و کارتان به آن‌ها توجه کنید.


1.طراحی صفحاتی مربوط به اطلاعات کاربر

روندی که به نظر می‌رسد در طول زمان محبوب‌تر شده است، داشتن وب سایتی است که اکثر اطلاعات بازدیدکنندگان در یک صفحه قرار دارد.
بنابر‌این، دیگر بازدیدکنندگان مجبور نخواهند بود بین صفحات مختلف بگردند، در عوض می‌توانند یک صفحه را از بالا تا پایین بخوانند‌.

2.استفاده از تصاویر جدید و منحصر به فرد

۲۰۱۸ سالِ پیدا کردن تصاویر منحصر به فرد و انتزاعی برای قرار دادن در وب‌سا‌‌یت‌تان است. تصاویری که برای بازدید خود انتخاب می کنید باید کیفیت بالایی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که قادر به نمایش محصولی با کیفیت بسیار بالا هستید.

3.توانایی ادغام درست گرافیک سه بعدی با وب‌ سایت

گرافیک سه بعدی
با توجه به میزان پیشرفت های تکنولوژیکی در سال‌های اخیر، در طراحی سایت اینترنتی ، ترکیب گرافیک سه بعدی با وب سایت یا برنامه‌هایتان از رویا به واقعیت تبدیل شده است.
مهم‌ترین بخش انجام این کار، این است که اطمینان حاصل کنید هر گرافیکی که برای کامل کردن انتخاب می‌کنید، زمان بارگذاری وب سایت یا برنامه‌تان را خیلی تحت تاثیر قرار ندهد.

4.از رنگ‌های گرادینت استفاده کنید

دوران داشتن وب سایتی ساده و بدون رنگ به سر آمده است. تغییر رنگ وب سایت را در برنامه طراحی سایت اینترنتی خود قرار دهید.
با استفاده از تغییر رنگ در وب سایت خود می توانید بخش های سایتتان را زیبا تر کنید.
هنگامی‌ که چارچوب اصلی وب سایت تان را طراحی می ‌کنید، می توانید از رنگ‌ های گرادینت استفاده کنید.

5.حروف ‌نگاری خودتان را بهتر کنید

هیچ چیزی نیرو بخش ‌تر از حروف ‌‌گذاری خاص نیست. حتماً هنگام برنامه‌ریزی برای ارتقاء طراحی وب سایت خود، چند عنوان بزرگ‌ تر را قرار دهید.
چنانچه از فونت‌ های مختلف استفاده می کنید، باید دقت کنید که خوانا باشند.
از آن‌جایی که نباید فضای خالی زیادی در طراحی سایت اینترنتی جدیدتان باشد، نحوه قرار دادن متن و سایر موارد را باید به دقت برنامه ریزی کنید.

6. محتوی ویدئویی راه‌حل اصلی است.

آمار دریافت شده از فیس ‌بوک نشان می‌دهد که تا سال 2020، 80 درصد از داده‌های تلفن همراه کاربران به ویدئو اختصاص خواهند یافت. این فرصتی عالی برای پیش ‌روی از رقیبانتان است که با پیدا کردن راهی برای اضافه کردن ویدئو به وب‌ سایتتان به دست می‌آید. این نشان دهنده‌ی این است که باید اطلاعات زیادی را در یک ویدئو خلاصه کنید. 
باید زمانی را به هم ‌فکری با تیم تجاری و محتوی خود اختصاص دهید تا مطمئن شوید ویدیوهایی که به وب سایت آپلود می‌کنید منحصر به‌فرد هستند و به پیشنهاد کسب‌وکار شما مرتبط هستند. باید سخت تلاش کنید تا بتوانید در سه ثانیه‌ی اول ویدئو توجه بینندگان را جلب کنید.

7. اطمینان از دسترسی وب سایت از طریق تلفن همراه

طراحی سایت ریسپانسیو
اطمینان از این که وب‌ سا‌یت‌ تان از طریق تلفن همراه قابل دسترس است، موضوعی است که هرگز قدیمی نخواهد شد. از آن‌ جا که اکثر مردم به طور مداوم در حال حرکت هستند، برای اطمینان از اینکه قادر به مخاطب قرار دادن گروه بزرگ ‌تری هستید، داشتن وب سایتی که از طریق تلفن همراه قابل دسترس نیست باعث ضرر خودتان می‌شود و امکان دارد بینندگان بیشتری را از دست بدهید.
شرکت‌ ها باید به طور مداوم روی توانایی خود کار کنند تا بتوانند وب سایتی که از طریق تلفن همراه قابل دسترس باشد را داشته باشند.
با معرفی تصاویر و گرافیکی با کیفیت بالاتر به وب‌سایت، باید آزمایشهایی انجام دهید تا بررسی کنید زمان بارگذاری وب سایت بیش از حد طول نکشد و وب سایت پاسخگو باشد.

8. وب ‌سایت تان را توضیح دهید

برای اینکه رابط کاربری موفقی داشته باشید، باید زمانی را صرف ارتقاء و تجزیه و تحلیل تجربه‌ای که بازدید‌کنندگان دارند؛ کنید. حتماً وب‌ سایتتان را تا حد ممکن مرتب نگه دارید و هر چیزی که لازم نیست را پاک کنید.

همان ‌طور که تعداد مراحل را کاهش می‌‌دهید، این کار زمان لازم برای شروع گفت‌ و ‌گوها را به شما می دهد.


به روز رسانی طراحی سایت فروشگاهی برای موفقیت در سال 2018

وب سایت شما فروشگاه اینترنتی شماست و احتمالا مسئولیت هدایت اکثریت فروش شما را بر عهده دارد یا پتانسیل این فروش را دارد.
با در نظر گرفتن این رفتار، خریداران که قبل از اتخاذ تصمیمات خرید، با تمرکز بیشتری تحقیقات دقیقی را انجام می دهند. داشتن طراحی سایت فروشگاهی که نام تجاری، محصول و خدمات شما را به گونه ای ارائه دهد که در یک بازار هوشمند، بصورت متمایز دیده شود، برای دستیابی به اهداف رشد خود در بازاری که انتظار می رود در سال 2018 به شدت رقابتی باشد، کاملا ضروری است.
در اینجا شش راه وجود دارد که از طریق آن، بهترین سازمان های بازاریابی دیجیتال، سایت های مشتری خود را به روز می کنند تا در میان صنایع، غالب و برتر باشند.

1.نام تجاری خود را بهتر نمایش دهید


آخرین باری که نام تجاری خود را مورد بازبینی قرار دادید، چه زمانی بود؟
فرقی نمی کند که آیا این کار را در ماه گذشته یا چند سال پیش انجام داده باشید، وب سایت شما باید تغییرات انجام شده در نمایش نام تجاری شما را منعکس کند.
عکاسی سایت شما، لحن کلامی و سبک زیبایی شناختی باید با اهداف جدید شما مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت شما مشتریان اشتباه را جذب می کنید، مشتریانی که به دنبال ماهیت "قدیمی شما" هستند.

2.مخاطب غلط را جذب می کنید


در ادامه اولین نکته، به روزرسانی طراحی سایت فروشگاهی برای جذب افراد درستی که می خواهید با آنها کار کنید و محصولات خود را به خریداران ارائه کنید تا مشتاق خرید بشوند، ممکن است نیاز به به روز رسانی وب سایت باشد.
برای اینکه در بازار در جای مناسبی قرار بگیرید، باید کار خود را گزینش و سازماندهی کنید. محتوا را بررسی کنید، گالری های خود را چک کنید و محصولات و کارهایی که دیگر ارائه نمی دهند را حذف کنید.
تصاویر با کیفیت بالا از خدمات و محصولاتی که می خواهید بیشتر تاثیر داشته باشد را در صفحه اصلی نمایش دهید و تصاویری که طرز استفاده از آنها را نشان می دهد در نوار لغزنده نمایش دهید.
در نهایت مطمئن شوید در طراحی سایت فروشگاهی ، تمام فونت ها، رنگ ها و سایر اجزای سازنده، بصورت هماهنگ نمایش داده می شوند.

3.از سرنخ های راهنما استفاده کنید تا سرعت سایت را افزایش دهید.


با توجه به گزارش Kissmetrics در سال 2017، 40 درصد از خریداران، زمانی که بارگیری وب سایت بیش از سه ثانیه طول می کشد؛ آن را ترک می کنند. همچنین دریافت که یک ثانیه تاخیر در زمان بارگیری منجر به از دست رفتن هفت درصد در نرخ تبدیل می شود.

*هدف ، زمان بارگیری در سه ثانیه یا کمتر می باشد.*

گوگل ابزار تست سرعت رایگان را برای بررسی زمان بارگذاری در هر دو دستگاه دسکتاپ و تلفن همراه ارائه می دهد. اگر بارگیری سایت شما بیش از سه ثانیه طول بکشد، می تواند دلایل متعددی داشته باشد: میزبانی(هاستینگ) نامناسب، تصاویر با حجم بالا و یک زمینه ای که ضعیف پیاده سازی شده می تواند بر سرعت سایت تأثیر بگذارد.
تعدادی از آژانس های بازاریابی، سایت های ممیز مکلمی را پیشنهاد می کنند که ممکن است زمینه های خاصی برای بهبود سایت را بهتر نشان دهند.


4.تم ها و تکنولوژی های جدید


ما به طور مختصر در سومین نکته به این مورد اشاره کردیم، اما فناوری قدیمی می تواند بر عملکرد سایت شما تأثیر منفی بگذارد و خریداران را ازشما براند. تجربه کاربر شما همه چیز است و از آنجا که تکنولوژی برای رفع نیازهای عظیم مشتریان شما بوجود آمده است، بهتر است سرعت سایت شما بالا باشد.
برای اینکه شما در صنعت خود پیشگام بمانید، باید به شدت چابک، به یاد ماندنی و یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید.اگر وب سایت شما در دو سال گذشته تاثیرگذار نبوده است، به احتمال قوی نیاز به یک بازآفرینی مجدد از نظر فناوری دارد.

5.سئو و بهینه سازی محتوا


SEO در گردآب آشفته تغییر فرو رفته است تا برای بار دیگر رشد کند.آخرین تغییر بزرگ در سال 2016 بااستفاده از Google RankBrain به وجود آمد که در آن با استفاده از یک الگوریتم ترکیبی هوش مصنوعی ویادگیری ماشینی، موتور جستجو می تواند قصد و درد احساسی را که در پشت هر درخواست جستجو می باشد را درک کند و گزینه های را بر اساس توانایی آن در یادگیری، رتبه بندی کند.




جستجو معنایی همه چیز است. محتوای موضوع محور که به طور مستقیم راه حل هایی را برای مشکل مصرف کنندگان ارائه می دهد، بطور طبیعی جایگاه بالاتری پیدا می کند و منجر به افزایش فروش می شود. اگر چه کلمات کلیدی هنوز هم جای خود را دارند، آنها در حال حاضر نسبت به محتوای هدفمند و با معنای در درجه دوم اهمیت قرار دارند.




6.صفحات فرود به سایت که از اتوماسیون بازاریابی قدرت گرفته اند


حتی اگر شما برای کلمات کلیدی رتبه دار شوید، SEOبه تنهایی به رشد فروش منجر نخواهد شد. همانطور که در نکته پنجم ذکر شد، ایجاد محتوایی که با خریداران ارتباط برقرار کند، بهتر از عبارت های معمولی نظیر "آهای، نگاه کنید ببینید به نظر شما چقدر ما عالی هستیم" است.
محتوا باید به گونه ای باشد که جریان ترافیک مناسب را به سمت سایت شما راهنمایی کند. در واقع باید محتوا را برای مشتریان خود تهیه نمایید. با استفاده از محتوا درست می توانید محصولات و خدمات خود را به گونه ای عرضه کنید که مخاطب نیاز به آنها را درک کرده و محصولات شما را انتخاب کند. هنوز برای اینکه حضور دیجیتال شما در سال 2018 از نو مدلسازی شود، دیر نشده است.
فرقی نمی کند این که آیا تا رسیدن به یک وب سایت ایده آل چند بخش کم دارید یا حتی نیاز دارید با یک توپ مخرب، کل وب سایت را خراب کنید و آنرا دوباره و تازه بسازید، هنوز دیر نیست تا در این سال بزرگترین رشد فروش خود را تا کنون تجربه کنید.
این یک سال رقابتی است. با این حال، با ارائه دیجیتال مناسب، می توانید انتظار داشته باشید که در بالای این صنعت طلایی پرنوسان قرار بگیرید.

شش روند طراحی سایت اینترنتی برای سال 2018

رنگ بنفش – بنفش پر رنگ

طبق گفته موسسه Color Pantone Color، رنگ بنقش پر رنگ، رنگ رسمی سال 2018 تعیین شده است. استفاده از این رنگ در طراحی سایت اینترنتی می تواند انتخاب خوبی باشد.

طراحی وب سایت با تقسیم صفحه

اگرچه علاقه داریم یک تصویر بزرگ و واضح از قهرمان را در صفحه اصلی داشته باشیم، در سال 2018 طراحی در ساخت سایت به سمت طراحی هایی با صفحات تقسیم شده گرایش پیدا کرده است.
طراحی سایت اینترنتی با استفاده از صفحات تقسیم شده برای ایجاد اهمیت برابر به صورت بصری در صفحات فرعی یا صفحه اصلی شما ایده آل است.

همه چیز را آرام کنید

2016 سالی پر از هیجان سیاسی بود. در سال 2017، ما هنوز در تلاش برای بازیابی هستیم. اما براساس فیس بوک، سال 2018 سالی است که ما تلاش می کنیم استرس خود را از بین ببریم.
آرام کردن همه چیز، در روند ساخت سایت ، با تصاویر نرم، شخصیت های زیبا و جملات مثبت، منعکس می شود