وب وان-طراحی سایت

وب وان-طراحی سایت

جدیدترین مطالب و نکات در مورد طراحی سایت و سئو
وب وان-طراحی سایت

وب وان-طراحی سایت

جدیدترین مطالب و نکات در مورد طراحی سایت و سئو

نحوه نوشتن تایتل قدرتمند

هر مشاغل حداقل می تواند در زمینه بهینه سازی سایت خوب عمل کند. این روشی نسبتاً ارزان و آسان است تا به وب سایت شما نسبت به سایتهای (به طرز شگفت آور) بی شماری از سایت هایی که زحمت انجام این کار را ندارند ، استفاده کنید.

همراه با توضیحات متا و بهینه سازی صفحه ، یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی صفحه ای که شما بر آن کنترل دارید ، تگ تایتل است.

تگ تایتل چیست؟

در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) عنوان قسمت اصلی لیست سایت ها است. این رنگ به رنگ آبی و با قلم بزرگتر از هر چیز دیگر نشان داده می شود و به وب سایت شما لینک داده می شود.

در وب سایت شما ، عنوان در برگه بالای مرورگر نشان داده می شود.

چرا عنوان برچسب ها مهم است

هدف Google ارائه نتایجی است که مربوط به جستجوهایی است که مردم انجام می دهند. برای این که موتور جستجو این کار را انجام دهد ، باید تشخیص دهد که صفحات مختلف وب چیستند. Google با جستجوی کلمات مورد استفاده در صفحه ، این اطلاعات را کشف می کند ، اما همچنین در تعیین محتوای صفحه باعث می شود قسمت های خاصی از صفحه وزن بیشتری نسبت به سایرین داشته باشد.


برچسب عنوان بخشی از صفحه است که در تعیین آنچه در مورد صفحه است ، وزن زیادی توسط الگوریتم های موتور جستجو داده می شود ، زیرا این یک راه کوتاه و ساده برای سازندگان وب سایت است تا آنچه را در صفحه بعد از آن قرار می دهند ، سیگنال دهند. به همین دلیل ، تگ تایتل یکی از مهمترین عوامل رتبه بندی در صفحه است.

اما فراتر از نقشی که آنها در رتبه بندی بازی می کنند ، آنها همچنین برای مجبور کردن افراد هنگامی که در نتایج جستجو ظاهر می شود بر روی پیوند کلیک می کنند بسیار مهم هستند. عنوان اولین و بارزترین قسمت لیست آنهاست - بزرگ ، آبی روشن است ، و مردم انتظار دارند که اطلاعات اصلی مورد نیاز خود را در مورد آنچه در صفحه پشت آن پیوند وجود دارد ، ارائه دهد.


در نهایت ، برچسب های عنوان فقط مربوط به بهبود رتبه بندی نیستند ، آنها در مورد این هستند که افراد وقتی یک صفحه وب شما در موتور جستجو ظاهر می شود کلیک کنند - که بیشتر به شما اهمیت می دهد.

5 نکته برای نوشتن تایتل

برای استفاده بیشتر از فضای موجود برای برچسب های عنوان ، چند روش برتر را دنبال کنید.

1. برای هر صفحه عناوین منحصر به فردی بنویسید.

هر صفحه در وب سایت شما بی نظیر است وتگ تایتل شما باید آن را منعکس کنند. اطمینان حاصل کنید که برچسب های عنوان را در هر صفحه از وب سایت خود سفارشی می کنید تا آنها به طور دقیق آنچه در آن صفحه خاص است را توصیف کنند. شما می خواهید تگ تایتل شما به موتورهای جستجو در مورد صفحه شخصی مربوطه علامت گذاری شود.


به علاوه ، داشتن یک عنوان واضح و دقیق برای هر کسی که صفحه را در لیست های جستجو جستجو می کند ، مفیدتر است.


2. به طول توجه کنید.

گوگل و سایر موتورهای جستجو قبل از قطع کردن آن ، 50 تا 60 کاراکتر یک برچسب عنوان را در نتایج جستجو نمایش می دهند ، بنابراین شما باید به طور کلی برای برچسب های عنوان که حدود 50 کاراکتر یا کمتر دارند هدف قرار دهید.

مطالب مرتبط: صفر تا صد سئوی سایت فروشگاهی

برای امنیت ، شما مهمترین یا توصیف ترین کلمات موجود در کلمه کلیدی را در ابتدای کار قرار می دهید تا احتمال کمتری قطع شود. اگر دوست دارید نام تجاری خود را در هر برچسب عنوان (که می تواند ایده خوبی برای مارک های قابل تشخیص باشد) قرار دهید ، آن را در پایان ، پشت کلماتی قرار دهید که در صفحه خاص توصیف می کند.

3. از کلمه کلیدی مورد نظر خود استفاده کنید (اما بیش از حد از آن استفاده نکنید).

هر صفحه در وب سایت شما باید به یک سؤال پاسخ دهد یا اطلاعات ارزشمندی را که شخصی در جستجوی آنهاست ارائه دهد. وب سایت شما اگر در جستجوی عبارت مناسب باشد - دقیقاً وقتی آنها به دنبال اطلاعاتی هستند که شما ارائه می دهید برای آن افراد مفیدتر خواهد بود. بنابراین برای هر صفحه باید یک کلمه کلیدی هدف (یا چند مورد) را در ذهن داشته باشید.


از آنجا که الگوریتم Google از برچسب عنوان به عنوان یکی از اصلی ترین راه های تعیین یک صفحه استفاده می کند ، این یک فرصت خوب برای شما است تا کلمه اصلی یا کلمات کلیدی مورد نظر خود را برای آن صفحه درج کنید. این مسئله برای Google روشن می کند که این صفحه برای همه افرادی که در جستجوی آن اصطلاح خاص هستند مرتبط است. فقط مطمئن شوید که برای چاشنی کلمات کلیدی نمی گنجید.

4- توصیفی از آنچه در صفحه است ، باشید.

وقتی صفحه وب شما در موتورهای جستجو ظاهر نمی شود ، بسیاری از افراد تصمیم می گیرند بر اساس تگ تایتل شما کلیک کنند یا خیر. اگر آن ها را کلیک کرده و به صفحهای وب بیایند که بر اساس عنوان انتظار آن را ندارند ، به احتمال زیاد فوراً روی آن دکمه عقب کلیک کرده و نتیجه دیگری را امتحان می کنند.


شما می خواهید برچسب عنوان شما توضیحی دقیق درباره آنچه مردم هنگام تصمیم به بازدید از صفحه وب مشاهده می کنند ، ارائه دهد. هنگامی که انتظارات مردم مطابق با آنچه در صفحه مشاهده می شود مطابقت دارد ، این بدان معنی است که سرعت گزاف گویی پایین تر و مدت زمان طولانی تر در سایت صرف می شود - معیارهایی که به صفحه شما به Google سیگنال می دهند با ارزش است و باید رتبه بالا را حفظ کند.


مهمتر از همه ، تجربه بهتری را برای بازدید کنندگان شما ایجاد می کند. شما می خواهید که هر بازدید کننده آنچه را که می بیند دوست دارد و امیدوارم برای بیشتر برگردد. اگر برچسب عنوان شما روشن نیست ، احتمال وقوع آن کمتر است.

5. برای موارد موجود در صفحه یک پرونده (مختصر) تهیه کنید.

شما فضای زیادی برای این کار ندارید ، بلکه از آنچه در اختیار دارید برای تمایز آنچه که صفحه وب شما را بسیار عالی می کند استفاده کنید. غالباً این کار با اضافه کردن یک صفت در مقابل کلمه کلیدی توصیفی یا توضیحات اضافی در پشت آن انجام می شود. برای پست ها و مقالات وبلاگ ، یک برچسب عنوان خوب اغلب شبیه یک عنوان خوب است ، بنابراین ممکن است بتوانید از عنوانی که قبلاً نوشتید استفاده کنید.


اطمینان حاصل کنید که واقعاً در مورد آنچه در این صفحه برای مخاطبان مورد نظر با ارزش یا مهم است فکر می کنید. برچسب عنوان شما باید بر ارزش صفحه شما برای آنها تأکید کند.

عنوان برچسب ها: کوتاه اما قدرتمند

برچسب های عنوان بخشی کوتاه و در نتیجه فریبنده ساده سئو هستند. فقط به دلیل اینکه نیازی به نوشتن زیادی ندارند ، فرض نکنید که آنها چیزی هستند که باید با آن سریع و آسان رفتار کنید. مدتی وقت بگذارید تا واقعاً در مورد بهترین کلماتی که برای استفاده درمورد سیگنال به Google قرار دارد فکر کنید و به بازدید کنندگان بالقوه آنچه در این صفحه با ارزش هستند ارتباط برقرار کنید. برچسب عنوان شما باید هر دو کار را یکجا انجام دهد. اگر درست آن را بدست آورید ، می تواند رتبه شما را بهبود ببخشد و نرخ کلیک شما را افزایش دهد.