وب وان-طراحی سایت

وب وان-طراحی سایت

جدیدترین مطالب و نکات در مورد طراحی سایت و سئو
وب وان-طراحی سایت

وب وان-طراحی سایت

جدیدترین مطالب و نکات در مورد طراحی سایت و سئو

طراحی یک رابط کاربری (UI) مورد اعتماد

در این مقاله به 10 نکته اشاره شده که با رعایت آن ها میتوانید یک رابط کاربری مورد اعتماد برای کاربر ایجاد نمایید.

اعتماد چه نقشی در طراحی سایت دارد ؟ به سادگی میتوان گفت که بزرگترین نقش را دارد. در دنیایی که مردم پیوسته اخباری در مورد نقض امنیت دیجیتال میشنوند، طراحی و ایجاد یک رابط کاربری که اطمینان کاربر را جلب کند بسیار مهم میباشد.

ایجاد این اعتماد باعث ایجاد پایه ای محکم بین شما و کاربر میشود که میتواند منجر به فروش محصولات و رسیدن به مشتریان وفادار و دائمی شود. حال چگونه باید این کار را انجام دهیم ؟

  ادامه مطلب ...

50 ویژگی ضروری در وب سایت کسب و کارهای کوچک

طراحی وب سایت  برای کسب و کارها با هر اندازه ای مورد نیاز میباشد. با این حال هنوز تقریباً نیمی از کسب و کارهای کوچک وب سایت ندارند. 

گذشته از ساختار و رنگ، ویژگی های بسیاری وجود دارند که برای وب سایت های موفق کسب و کارهای کوچک ضروری هستند. برخی از این ویژگی ها مشخص هستند مانند نام دامین ساده و قابل یادآوری، لوگو و اطلاعات تماس و برخی ویژگی های طریف نیز وجود دارند مانند دکمه چت آنلاین یا یک الگوی خاص برای محتوایی که در صفحه های داخلی سایت قرار دارد. 

تصویر زیر شامل بهترین ویژگی هایی است که وب سایت های کسب و کارهای کوچک باید داشته باشند و همچنین حاوی نکات سئو و جنبه های فنی نیز میباشد.

  ادامه مطلب ...

تکنیک های کاربردی سئوی درون صفحه ای (on page)

  چک لیست سئوی on-page

1. کلمات کلیدی در تگ عنوان (title)

گوگل وزن و اهمیت بیشتری برای کلمات آغازین تگ عنوان در نظر میگیرد.
میتوانید مصداق عملی این نکته را با جستجو کردن کلمات کلیدی رقابتی در گوگل مشاهده نمایید. برای مثال دو کلمه کلیدی بسیار رقابتی مانند "طراحی سایت" و "آژانس مسافرتی" را جستجو کنید و عنوان نتایج صفحه اول گوگل را بررسی نمایید.

همانطور که مشاهده میکنید، صفحه هایی که رتبه خوبی داشته و در صفحه اول گوگل قرار دارند کاملاً به طور استراتژیک از کلمات کلیدی در آغاز تگ عنوان خود استفاده کرده اند !
برای مثال، فرض کنید میخواهید برای کلمه کلیدی "نکات کاهش وزن" در رتبه خوبی در گوگل قرار بگیرید و مطلبی در این مورد دارید که با یکی از دو عنوان ذیل قصد دارید آن را منتشر نمایید :   ادامه مطلب ...

مقایسه فرد طراح سایت و شرکت طراحی سایت

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و فضای مجازی اینترنت ، داشتن وب سایت ضرورتی برای هر شغل یا هر فرد به حساب می آید. برای برطرف کردن این نیاز شرکت های طراحی سایت زیادی مشغول به فعالیت هستند. از طرف دیگر بسیاری از افرادی که با طراحی سایت آشنا هستند هم اقدام به طراحی سایت برای شرکت ها و سازمان ها کرده اند. کارفرمایان برای انتخاب طراح سایت مناسب با مشکلاتی مواجه هستند چون اکثر آنها علم زیادی برای تشخیص طراح سایت خوب یا بد ندارند. در این متن می خواهیم توضیحاتی واقعی و واضح ارائه دهیم تا کارفرمایان قبل از شروع به طراحی سایت انتخاب مناسبی داشته باشند.
 
ادامه مطلب ...

هزینه طراحی سایت

اگر به عنوان کارفرما با شرکت های طراحی سایت  تماس گرفته باشید، حتماً با این موضوع مواجه شدید که قیمت طراحی سایت تعرفه ثابت و مشخصی ندارد و هر شرکتی بسته به شرایط انجام کار، قیمت های مختلفی را اعلام می کند.این موضوع باعث سردرگمی کارفرمایان می شود و  این سوال در ذهن ایجاد می شود که دلیل تفاوت زیاد در قیمت های طراحی سایت چیست؟ در این متن می خواهیم به بررسی دلیل تفاوت قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف بپردازیم.
 
ادامه مطلب ...